Metody płatności
  1. Ceny i metody płatności
    1. Ceny Towarów i/lub Produktów Cyfrowych podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
    2. Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobu dostawy wybranego przez klienta. Produkty Cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną bez dodatkowych kosztów.
    3. Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).
    4. Sklep oferuje następujące metody płatności:
      1. tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
      2. szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za pośrednictwem platformy płatniczej:
        • Shoper Płatności (Autopay)
      3. płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
      4. za pobraniem (przesyłka pobraniowa)
      5. płatność odroczona – za pośrednictwem operatora wskazanego na etapie składania zamówienia
    5. Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna nastąpić w terminie 7 dni od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się za niezawartą. Zdanie poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom płatność odroczoną/płatność w ratach za pośrednictwem zewnętrznego partnera.
    6. W przypadku wyboru płatności poprzez Shoper Płatności, podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest Autopay S.A.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl